[Typo3-UG Dutch] Typo3 bij demon internet

Tim Tuerlinckx tim at verzetje.be
Mon May 3 23:57:59 CEST 2004

Dag Ruben

Heb je raad even opgevolgd, maar zie niets negatiefs over priorweb, eerder
positief na slechte ervaringen bij andere providers (buiten het feit dat ze
geen controlepanel hebben, maar als je hen iets vraagt is het meestal binnen
24u geregeld)
Nu maakt het me niet uit welke provider men kiest, wou alleen zeggen dat
priorweb geen probleem vormt als je typo3 installeert.
En jouw provider, daar hoor ik niks over? Werkt Typo3 er goed op, voor de
rest goede kwaliteit? Hoe meer ervaringen, getuigenissen hoe gemakkelijker
men kan gaan vergelijken.

Groetjes,
Tim

(trouwens goed toneel)