[Typo3-UG Dutch] Typo3 bij demon internet

tim tuerlinckx tim at verzetje.be
Mon May 3 18:26:22 CEST 2004

Wie in België naar een goede provider zoekt kan o.a. terecht bij priorweb
(er zijn er natuurlijk nog andere, maar mijn typo3 installatie werkt er zeer
vlotjes).

Groetjes
Tim

"Jan Bulens" <jj.bulens at hccnet.nl> schreef in bericht
news:mailman.787.1083329193.256.typo3-ug-dutch at lists.netfielders.de...
Hallo,

Wij hebben onze website bij demon ondergebracht en daar draait php in
Save_Mode. Nu heb ik de test-site geinstalleerd en dat werkt wel, maar als
ik een extension wil installeren krijg ik de melding

ERROR: Could not create extension directory
'www/test/typo3conf/ext/julle_encmailheaders/'

Als ik een nieuw logo wil installeren blijkt dat het niet weergegeven wordt.
Als ik met een ftp programma de rechten van het plaatje wil veranderen, kan
dat niet omdat de gebruiker niet dezelfde is als waarmee ik inlog. Terwijl
ik de admin-user van de backend van typo3, dezelfde naam en password heb
gegeven als die toegang(met ftp) geeft tot onze website.

Kent iemand dit probleem?