[Typo3-UG Dutch] There are 1 records pointing to this missing or deleted record; [pages][58

Wilfred Smit wilfred.smit at mjdsl.nl
Sun Jun 27 10:35:28 CEST 2004

L.s,

Als ik in de backend een DB Controle uitvoer (database relations) heb ik nog
een foutje staan:

There are 1 records pointing to this missing or deleted record; [pages][58]

Ik kan deze er maar niet uit krijgen. Weet iemand hoe ik deze melding moet
interpreteren? Ik weet dat er ergens een record is die verwijst naar een
verwijderde record, maar welke?

Ja, ik weet het, de site functioneert prima met deze melding. Ik ben nou een
maal een (beetje) een pietje precies.

Groet,

Wilfred Smit