[Typo3-UG Dutch] There are 1 records pointing to this missing ordeleted record; [pages][58

h.l.oostindjer h.l.oostindjer at hccnet.nl
Tue Jun 29 20:21:28 CEST 2004

Wilfred,

Ik weet nog niet zo gek veel van Typo3 maar meer van (relationeel) database
design. Nu las ik ergens dat in de records in tabel pages een veld pid en
een veld uid staan. De relatie tussen die 2 velden is als volgt: een pid
heeft geen, 1 of meerdere uids, een uid heeft/verwijst altijd naar een/1
pid. Jouw melding betekent volgens mij dat in tabel pages in veld uid de
waarde 58 staat welke verwijst naar de waarde 58 in een pid (record) welke
niet (meer) bestaat. Je kunt een en ander controleren met SQL. Is dit
duidelijk? Klopt het?

Met vriendelijke groet,

Herman Oostindjer