[Typo3-UG Dutch] Re: frontend editing (Joost Kahmann)

Joost Kahmann J.Kahmann at fcj.hvu.nl
Tue Jun 15 15:24:35 CEST 2004

Hallo,
Gerwin bedankt. Het is nog niet gelukt. Maar ik kom in de buurt.
Ik zal wat duidelijker zijn over wat ik wil.

Backend Users moeten inloggen om een stuk te plaatsen.
Zij plaatsen dat  in een BackendUserSection [concept stuk] die normaal niet aan de frontend te zien is.
Maar willen zij kunnen zien wat ze gemaakt hebben dan moet een stuk wél aan de frontend te zien zijn, ze zijn immers ingelogd.
Nu, dat lukt nog niet.

Ik heb in
- template / setup / config.admPanel =1
- admPanel / "Preview,Simulate User Group"
- Usergroup / TSconfig / admPanel.enable.preview
aangegeven.
Voor mij, als admin, werkt het wel.
Voor 's.redactie' die inlogt op http://145.89.24.6/typo/index.php?id=1 met wachtwoord 'typograaf', werkt het nog niet.
[wie proberen wil die mag]