[Typo3-UG Dutch] Bewerken webpagina in backend niet mogelijk

frans fransverhoeve at hotmail.com
Tue Jun 15 10:25:00 CEST 2004

Beste mensen,

Na de Quickversie te hebben geïnstalleerd op mijn PC (localhost) lijkt alles perfect te werken. Dwz frontend toont de site zoals deze is gemaakt. Echter... wanneer ik in Backend probeer de site te bewerken wordt betreffende pagina niet gevonden.

Alles wat onder het menu (in backend) "Web --> pagina;beeld;lijst etc", "Bestand --> bestand(lijst) etc" staat werkt niet. Dwz ik krijg de melding "De pagina kan niet worden weergegeven".

De menu's die onder bovengenoemde menu's staan werken wel. Ik kan dus gebruik maken van "Gebruiker", "Werkset", etc.

Even wat technische gegevens:
Versie Typo3 --> 3.6.0RC1
PHP:  4.3.4
Apache: 2.0.48
MySql: 3.23.49
Win XP Prof

Wat heb ik over het hoofd gezien? Kan mij iemand op weg helpen?

mvrgr,
Frans