[Typo3-UG Dutch] $TCA en RTE na update

Arie de Pater arie at jubileecampaign.nl
Thu Jun 10 16:43:11 CEST 2004

Hoi Wilfred,

Bedankt! Vreemd dat je daarvan dan geen melding krijgt...

Ik heb de database gecontroleerd. Dat lijkt nu allemaal in orde. Alleen, er
blijft een hele lijst verschillen tussen $TCA en waarden in de database. Hoe
pas ik dat aan?
Waar vind ik $TCA en hoe wijzig ik die?

Ik heb nergens een verwijzing kunnen vinden naar een uitschakeling van RTE.

In de database stond in de tabel tt_content de waarde rte_enabled overal op
"0". Via SQL heb ik dat nu gewijzigd in "1" maar ook dat levert niet het
gewenste resultaat op.

Hoe krijg ik RTE nu alsnog aan de praat?

Arie de Pater.