[Typo3-UG Dutch] meertalige website, op basis van domeinnaam een standaard taal laten zien (1 van de 2)

Gert Wijsman gert at wijsman.net
Fri Dec 24 15:43:13 CET 2004

Het is maar een ideetje, niet geprobeerd dus.
Maar de taal afhankelijkheid zit in het &L=0 en &L=x
Dus als je bijvoorbeeld de nl domein naar een pagina laat wijzen die
eingenlijk een snelkoppeling is, dan kun je de &L=1 afdwingen.
Die snelkoppelin wijst dan weer naar de org site.

Prettige kerstdagen,
Gert