[Typo3-UG Dutch] meertalige website, op basis van domeinnaam een standaard taal laten zien (1 van de 2)

Jordan van Bergen jordanvanbergen at hotmail.com
Thu Dec 30 14:36:28 CET 2004

Beste Gert,

> Het is maar een ideetje, niet geprobeerd dus.
> Maar de taal afhankelijkheid zit in het &L=0 en &L=x
> Dus als je bijvoorbeeld de nl domein naar een pagina laat wijzen die
> eingenlijk een snelkoppeling is, dan kun je de &L=1 afdwingen.
> Die snelkoppelin wijst dan weer naar de org site.

Zoiets heb ik nu gedaan en dat werkt. ALs je nu naar www.biblionef.nl gaat
zie je dat je doorschiet naar de .org website met L=1. Dit is voor nu
voldoende en Biblionef vindt dit al okay. Echter ikzelf vind het veel mooier
als .nl de Nederlandse taal per default laat zien en de .org de Engelse
taal. Ik wil dus ook dat de .nl in de adresbalk zichtbaar blijft.

Bedankt voor je suggestie, ik doe het nu anders met een meta name refresh 0
maar dat komt op hetzelfde neer.

Iemand anders nog een idee hoe ik deze topic kan realiseren?

Groeten,

Jordan van Bergen
jordanvanbergen at hotmail.com