[Typo3-UG Dutch] meertalige website, op basis van domeinnaam een standaard taal laten zien (1 van de 2)

Jordan van Bergen jordanvanbergen at hotmail.com
Fri Dec 24 10:22:07 CET 2004

Hoi Allemaal,

Ik heb het goede doel Biblionef geholpen met een meertalige website, zie:

domeinnaam 1: http://www.biblionef.org (voor engelse bezoekers)
domeinnaam 2: http://www.biblionef.nl (voor nederlandse bezoekers)

Beide domeinnamen tonen dezelfde website die in 2 talen op te vragen is. De
default taal is op dit moment Engelse, dus beide domeinnamen openen met de
Engelse taal. Echter wil Biblionef graag dat de .nl domeinnaam met de
Nederlandse taal begint (begrijpelijke vraag).

Iemand enig idee hoe ik er voor kan zorgen dat de taal voor de domeinnaam
www.biblionef.nl standaard met de Nederlandse taal begint?

Groeten,
Jordan van Bergen
jordanvanbergen at hotmail.com