[TYPO3-UG Denmark] 2 problemer med min extension

Martin Aarhof maaNO at SPAMscandesigns.dk
Tue Jun 23 08:42:50 CEST 2009

Hej

Jeg har lavet en lille extension via kickstarter (og ændret en lille
smule i TCA, int feltet skulle være større end 4 tegn, og sådanne ting)

Det første problem (som er det værste)
Når jeg har oprettet en type i en undermappe til general storage, så kan
jeg ikke komme ind og ændre i den igen...

Det andet problem
Jeg har prøvet at smide hidden feltet (og nogle andre) ned i

'palettes' => array (
		'1' => array('showitem' => 'invoicedate, files, url, hidden;;1;;1-1-1')
	)

i TCA'en, men de bliver ikke vist når man sætter hak - hvordan får man
den til det?

Jeg har lagt t3x filen op på
http://aarhof.eu/newsgroup/maa_projectsales.t3x

Håber der er en venlig sjæl der lige vil installere den og kigge på
den... Evt. hvad jeg har gjort forkert :)