[TYPO3-UG Denmark] Google og typo3

Klaus Brinch klaus at mocsystems.com
Wed Jun 24 15:30:08 CEST 2009

Hej Claus

Hvis jeg søger på Google efter site:juletraet.com kommer der flere
resultater frem fra dit site, så Google har set det, men som de andre
har skrevet er kvalitets-indhold vigtigt. Det er også vigtigt andre
andre sites der har høj PageRank (PR) linker til dig, da det fortæller
Google at sitet er vigtigt på sit område.

Dmitry Dulepov har næsten lige lave en ext. der genererer et Google
sitemap for dig - den har vi brugt med god succes på et site.
dd_googlesitemap

Opsætning af Google analytics er også en god ide, da du så får viden om
hvor mange besøg du har, hvilke søgeord de finder dig på osv. Her findes
der flere forsk. ext. der kan gøre det for dig.

En google søgning på SEO og Typo3 giver også en del spændende læsning.

Held og lykke :-)

Venlig Hilsen
Klaus Brinch, MOC Systems