[TYPO3-UG Denmark] Vedr. psonormal tag?

Stefan Kreisberg stefan.spamfree at ham.linkfactory.dk
Thu Jun 21 08:58:47 CEST 2007

Hmm... sært. Kunne lyde som om der er noget galt helt overordnet med dine
transformationer ... lad os se hele din PageTS for RTE'en og tag evt. et
kig her:

http://typo3.org/documentation/document-library/core-documentation/doc_core_api/current/view/5/2/

http://typo3.org/documentation/document-library/extension-manuals/rtehtmlare