[TYPO3-UG Denmark] Vedr. psonormal tag?

Søren Guldbæk Olsen info at web-ss.dk
Wed Jun 20 17:56:17 CEST 2007

Hej Stefan,

Mange tak for svaret, jeg googlede lidt videre på det og fandt dette:

RTE.config.tt_news.bodytext.proc {
denyTags= font, psonospacing, psonormal
}

Det har jeg sat ind i TSconfig for min root page - dog desværre uden held -
de fine tags er der stadig.. :-)

Kan du hjælpe mig lidt videre? :-)

Med Venlig hilsen / Best Regards
Søren Guldbæk Olsen