[TYPO3-UG Denmark] Broken links i kopieret site

Per Thorsteinsson pt at zonith.com
Wed Jun 20 14:52:05 CEST 2007

Hej

Jeg har fået kopieret et TYPO3 site til et nyt, f.eks.:

www.site1.com <http://www.site1.com/>  er blevet kopieret til www.site2.com <http://www.site2.com/>

mit problem er at alle links og menuer, der leder til undersider i www.site2.com <http://www.site2.com/>  er gået i stykker.

F.eks. hvis jeg har en underside, der hedder "page" og den oprindeligt kunne findes under: www.site1.com/page så virker den ikke på site2: www.site2.com/page den returnerer en "HTTP 404 websiden blev ikke fundet" - det er som om at der er røget nogle referencer et eller andet sted.

Det er underligt, fordi links til filer i 'fileadmin' virker fint i site2.

Er der nogle, der kan hjælpe mig?

Alle TYPO3-Extensions, der var installeret i site1 er også kommet med over i site2.

Kan det være et eller andet med realURL som skal modificeres, måske? (hvor og hvordan i såfald?)

Jeg er meget taknemmelig hvis nogen kan hjælpe mig.

Med venlig hilsen

Per