[TYPO3-UG Denmark] Re: [TYPO3-UG Denmark] da_newsletter_subscription - Kan ikke få den til at virke som jeg vil

Lasse Guldsborg lasse at clioonline.dk
Thu Apr 5 19:29:24 CEST 2007

Hej Søren

> Nej, du udfylder bare email og navn fx, hvorefter du får en
> bekræftelsesmail. Når du har bekræftet, er du oprettet i BE som FE-user,
> og så er det en smal sag at lave en tcdirectmail, som du også vil modtage.

I mit konkrete tilfælde er det ikke så heldigt, at brugeren bliver oprettet
som FE-user når han tilslutter sig nyhedsbrevet. Jeg er ved at lave en
undervisningsside, hvor skoler skal betale abonnement for at få adgang, så
en FE-user profil er ikke gratis - men det skal nyhedsbrevet helst være =)

Bedste hilsner,
Lasse