[TYPO3-UG Denmark] Re: da_newsletter_subscription - Kan ikke få den til at virke som jeg vil

Søren Vedel sv at workhouse.dk
Thu Apr 5 15:40:30 CEST 2007

Hej Lasse,

Nej, du udfylder bare email og navn fx, hvorefter du får en
bekræftelsesmail. Når du har bekræftet, er du oprettet i BE som FE-user,
og så er det en smal sag at lave en tcdirectmail, som du også vil modtage.

Men læs manualen, som er nogenlunde til at forstå, men som Peter siger,
så tager det lidt tid at sætte op, men tiden er givet godt ud.

Med venlig hilsen/Kind regards
Søren Vedel
Workhouse Media