[TYPO3-UG Denmark] (no subject)

Thomas Løjmann Jørgensen typo3 at lojmann.dk
Mon Apr 9 17:19:27 CEST 2007

Peter Klein wrote:
> Hej Lasse. Hvorfor bruger du/I ikke "sr_email_subscribe" som er en extension
> som udvider "sr_feuser_register", så den kan bruges til tilmeldinger til
> nyhedsbrev.

Tak for tippet Peter, jeg forsøgte lige at ligge den på en Typo3
installation som så bragede 100% ned :(
Har dog fået installationen på højkant igen, men er lidt nervøs for at
ligge den på igen, jeg er dog sikker på det blot er fordi den ikke
automatisk tjekker om andre extensions er installeret/kompatible og så
går det galt.

Hvis den også brager ned for andre, kan jeg røbe at det lykkedes mig at
få min installation i live igen, ved at rette i typo3conf/localconf.php
filen, hvor jeg fjernede en linie som kun havde med den ext. at gøre,
samt fjernede extension navnet, i linien der loader extensions (starter
med $TYPO3_CONF_VARS['EXT']['extList'] = ........)

--
Kind Regards,

Thomas Løjmann Jørgensen
Branteviksgatan 30
214 41 Malmö
Sweden

Cell: +45 60 81 04 04
Home: +45 36 99 04 20 / +46 (0)40-693 11 12

http://lojmann.dk - Personal Homepage
http://nerdlab.se - Development & Hosting
http://freelance4u.dk - CV and references