[Typo3-UG Denmark] sti til mappe

Troels Kjær Rasmussen tkr at hvidovre.dk
Tue Jun 28 15:54:12 CEST 2005

hvid din fil ligger i fileadmin/kusustilmelding.html og din css ligeledes
ligger som fileadmin/cssfil.css, skal du redigere din kursustilmelding.html
sådan at der i den står f.eks:
<form action=/fileadmin/kursustilmelding.html method=get> osv </form>
og der hvor der står f.eks <link href=css.fil> skal der stå <link
href=/fileadmin/cssfil.css> osv - nu kan du så linke til
/fileadmin/kursustilmelding.html direkte fra din typo3 menu.

mvh

Troels Kjær Rasmussen
news:mailman.577.1119964178.7526.typo3-ug-denmark at lists.netfielders.de...

news:mailman.209.1119859338.7526.typo3-ug-denmark at lists.netfielders.de...