[Typo3-UG Denmark] sti til mappe

typo3 at grafikken.dk typo3 at grafikken.dk
Tue Jun 28 15:09:35 CEST 2005

Nu har jeg lavet en mappe i min filliste (under fileadmin/) – og lagt html
fil og css og billeder ned i mappen (der hedder kursus) Men det virker
ikke... og det er sikkert heller ikke det du mener...?

Vores site er hosted – så jeg ved ikke om jeg kan lægge mappen der hvor
den skal være.

Tusinde tak for hjælpen – dette er et stort problem.