[Typo3-UG Denmark] sti til mappe

typo3 at grafikken.dk typo3 at grafikken.dk
Tue Jun 28 19:36:21 CEST 2005

Tak for din tid - det sætter jeg pris på ;o)

Men det er stadig som om der er et "missing link" i min forståelse...

min struktur:
fileadmin/kursus/index.html
(i samme kursus mappe på niveau med index filen ligger images og css og en
tak for tilmelding html fil.

Når jeg skriver minurl.dk/kursus/
siger den at den ikke kan finde siden...

selv om css sti og formen ikke virker - skulle man vel kunne se en eller
anden form for indhold (html). Den skal vel stadig være i stand til at
finde siden.

Jeg er ligeglad om jeg kan linke til det fra typo3 menuen... det er bare
vigtigt at dem der tror at de kan finde en tilmelding til kursus på
adressen: minurl.dk/kursus reelt set finder en kursustilmelding der.

:o) /Anne-Marie
(så ordner jeg stien og form bagefter)