[Typo3-UG Denmark] Install af EXT

Dennis Hansen post at dennishansenxxx.dk
Sat Oct 2 12:27:22 CEST 2004

Jeg har kopieret filerne manuelt op i EXT biblioteket, men jeg kan ikke se
EXT'en i oversigten så jeg kan installere denne.

Den ligger i global ext biblioteket.

Fejlkoden når jeg uploader filer via Ext. Manager

Warning: mkdir(): SAFE MODE Restriction in effect. The script whose uid is
10027 is not allowed to access
/usr/local/psa/home/vhosts/domain/httpdocs/typo3conf/ext/jpgraph owned by
uid 2526 in
/usr/local/psa/home/vhosts/domain/httpdocs/typo3/t3lib/class.t3lib_div.php
on line 2033

Dennis

"Stefan Kreisberg, LinkFactory" <stefan at linkfactory.dk> skrev i en
meddelelse