[TYPO3-ug-cz] Vyhledavani v tt_news

Lukas Stancik lukas.stancik at robe.cz
Wed Aug 20 21:05:56 CEST 2008

Zdravim,

Ja jsem predevcirem resil neco podobneho. Mam vice webu v jednom stromu a na jednom jsem
po vselijakych utrapach indexovani rozchodil. Do toho posledniho jsem mel predstavu, ze
jen nakopiruju veskerou tvrde vydreznou konfiguraci, pripadne ji upravim a bude hotovo,
ale vysledek byl stejny jak popisujete. Po nekolika hodinach dalsich utrap jsem vykoumal,
ze mi na novem webu chybi  tenhle radek v jeho hlavni template:

config.index_enable = 1

Byla to jedina vec, ktera byla mimo veskerou konfiguraci indexovani z funkciho webu :)

S pozdravem,

Lukas Stancik