[TYPO3-ug-cz] Vyhledavani v tt_news

vlasta at sliz.cz vlasta at sliz.cz
Wed Aug 20 21:55:21 CEST 2008

> Zdravim,
>
> Ja jsem predevcirem resil neco podobneho. Mam vice webu v jednom stromu a na
> jednom jsem
> po vselijakych utrapach indexovani rozchodil. Do toho posledniho jsem mel
> predstavu, ze
> jen nakopiruju veskerou tvrde vydreznou konfiguraci, pripadne ji upravim a bude
> hotovo,
> ale vysledek byl stejny jak popisujete. Po nekolika hodinach dalsich utrap jsem
> vykoumal,
> ze mi na novem webu chybi  tenhle radek v jeho hlavni template:

> [...]

Dobry den.
Bohuzel to neni muj pripad.
V hlavni template mam v objektu page definici:

page.config.index_enable = 1
page.config.index_external = 1

Jak jsem psal, indexace sla podle logu do 14.8., akorat si neumim vybavit, co se od te doby zmenilo.
Je fakt, ze jsme preinstalovavali hostitelskou stanici, ale ja obnovil filesystem i databazi ze zalohy z minuleho dne.
Ani jsem, co si pamatuji, neinstaloval novou extenzi, az nekdy predevcirem tt_news...
Konfigurace Apache a PHP by mela byt stejna, myslim, ze jsem to nastavoval stejne, ale predpokladam, ze by to na tohle nemelo mit vliv.
Uz koketuju s myslenkou, ze jako vyhledavaci stroj pouziji Google custom search, ten zaindexuje stranky vcetne externich souboru, ale spis me stve, ze to fachcilo a ted z nejakyho duvodu ne.
Zkousel jsem to rozbehat s Crawlerem, ktery, zda se, funguje jak ma, ale indexace odmita poslusnost.

--
S pozdravem
Vlastislav Sliz