[TYPO3-ug-cz] Vyhledavani v tt_news

vlasta at sliz.cz vlasta at sliz.cz
Wed Aug 20 14:59:44 CEST 2008

> 1. Ujisti se, ze sis zobrazil (at uz manualne v prohlizeci nebo nejakym
> crawlerem) kazdou individualni zpravu aniz bys byl prihlaseny do
> backendu. Jinak se ti nic nezaindexuje.
>
> 2. Koukni se do Informace -> Indexove vyhledavani, jestli se zpravy
> zaindexovaly. Kazda stranka zobrazujici zpravy tam bude nekolikrat,
> pokazde s jinou zpravou.

Tak jsem zjistil, ze mi nedej indexovany vyhledavani, v informacich jsem klepnul na tlacitko cervenyho kose a ostranil nakesovany zaznamy. Pote jsem delal vsechno mozny, ugradoval typo3 na verzi 4.2.1, nainstaloval Crawler, rozchodil ho, projel snad vsech 150 stranek frontendem a indexace je mrtva....
Pritom 14.8.2008 jeste sla - v logu indexovanyho vyhledavani byly zanamy z tohoto data...
Ted uz nic.

Co je tohle za cary?

--
S pozdravem