[TYPO3-ug-cz] Vyhledavani v tt_news

Tomas Mrozek mail at cascaval.com
Tue Aug 19 14:18:02 CEST 2008

> Pokud pouziji vyhledavani pres indexed search, nenajde mi clanky v
> tt_news, pouze zaznamy na strankach.

1. Ujisti se, ze sis zobrazil (at uz manualne v prohlizeci nebo nejakym
crawlerem) kazdou individualni zpravu aniz bys byl prihlaseny do
backendu. Jinak se ti nic nezaindexuje.

2. Koukni se do Informace -> Indexove vyhledavani, jestli se zpravy
zaindexovaly. Kazda stranka zobrazujici zpravy tam bude nekolikrat,
pokazde s jinou zpravou.

> Jeste se zeptam k tt_news - je nutno, aby zaznamy se zpravami byly
> umisteny pouze na jedne strance typu sysfolder nebo mohou byt na
> libovolne strance typu standard?

Myslim, ze to neni povinne. Ostatne, kdyby bylo, tak to tvurce rozsireni
nenastavi tak, aby bylo mozne zpravy vytvaret pouze v sysfolderech
(vychozi chovani v TYPO3 je, ze tvurci musi specialne nastavit, ze
zaznamy daneho rozsireni je mozne vytvaret i na normalnich strankach).

Tomas Mrozek