[TYPO3-ug-cz] Vyhledavani v tt_news

vlasta at sliz.cz vlasta at sliz.cz
Tue Aug 19 13:01:20 CEST 2008

Zdravim vsechny.
Po problemech se strankovanim v jp_pageteaser jsem se rozhodl tuto extenzi opustit a nasadil extenzi tt_news.
Vse zda se pracuj, jak ma, ale mam jeden docela zasadni problem a tim je vyhledavani v clancich pomoci indexed search engine.

Pokud pouziji vyhledavaci formular z tt_news, najde mi clanky vlozene pres tt_news, ale ne zaznamy na strankach.
Pokud pouziji vyhledavani pres indexed search, nenajde mi clanky v tt_news, pouze zaznamy na strankach.

Nenasel jsem k tomuto problemu odpovidajici diskusi, tak se ptam, zda by nekdo nevedel, kde je chyba, rad bych pouzival jeden vyhledavaci dormular - pro indexed search.

Dale mam dalsi problem, je docela problem lustit dokumentaci, indexovane vyhledavani mi neindexuje externi dokumenty - to znamena, ze nevyhledava v PDF atd...

Nainstaloval jsem podle TypoWiki rozsireni crawler, nastavil jej, jak jsem mel, doinstaloval a nastavil cesty k pozadovanym externim aplikacim (xpdf, catdoc, xlhtml atd...) nastavil cron job pro skript crawler_cli.phpsh (skript se provede bez chyby) a stale nemam vysledek.

Uz jsem z manualu tumpachovej a stale se nemohu dokopat k vysledku.

Jeste se zeptam k tt_news - je nutno, aby zaznamy se zpravami byly umisteny pouze na jedne strance typu sysfolder nebo mohou byt na libovolne strance typu standard? Nejak jsem to z manualu nepochopil.

Dekuji za jakykoli namet, uz mi z toho slusne receno hrabe.

--
S pozdravem
Vlasta Sliz