[TYPO3-ug-cz] Zmena DB

vlasta at sliz.cz vlasta at sliz.cz
Thu Aug 14 12:37:23 CEST 2008

Promenna se nachazi v souboru localconf.php v adresari typo2ext, chce to je poradne cist odpovedi.

Pres install tool se to da udelat takhle:

http://muj.web.neco/typo3/install

V tabulce nahore zvolit basic configuration a v selectu dole (o dost nize) zvolit tu spravnou databazi a zapsat do localconf.php

A jeste se zeptam nekoho dalsiho.
Nevedel by nekdo o nejaky pouzitelny stable extenzi pro vytvareni uvodniku?  Ja si s tim strankovanim v jp_pageteaser nevim za boha rady a do zari mam sibenicni termin spusteni novyho webu mesta.