[TYPO3-ug-cz] Extenze jp_pageteaser

Jan Bednarik info at bednarik.org
Wed Aug 13 21:57:36 CEST 2008

> Googlil jsem podobne chyby, ktere dela strankovani modulu tt_news, takze
> jsem CoolUri odinstaloval/zakomentoval stranky v Typoscriptu, vymazal
> cache (i v browseru) - problem vsak trva

Opravdu je v URL cislo stranky?

> O cHash si musim neco precist, nevim uplne, o co jde, ale v parametru
> stranky se nachazi jak cHash, tak cislo stranky

cHash je hash z parametru v URL. Pro unikatni sadu parametru musi byt
unikatni cHash. Tim dochazi ke spravnemu cachovani.

> Pokud jsem to spravne pochopil, myslite vlozeni extenze pomoci
> Typoscriptu jako COA_INT primo do template, tady je to ovsem reseno jako
> prvek obsahu typ vlozit plugin. Nejsem v Typo3 zatim tak zbehly, takze
> trochu tapu v pojmech, TSref je preci jen docela obsahle cteni :)

staci pouze do sablony pridat (nebo pres Object browser nastavit)

plugin.tx_jppageteaser_pi1 = COA_INT

tim "tx_jppageteaser_pi1" si nejsem jisty, takze jit na to pres OB.

--
Jan Bednarik
www.bednarik.org - web about Typo3 in czech