[TYPO3-ug-cz] Extenze jp_pageteaser

Vlastislav Sliz vlasta at sliz.cz
Wed Aug 13 21:13:12 CEST 2008

> Zdravim,

> hadam 2 veci:
>
> 1) spatne nastavene CoolUri/RealUrl, ktere do URL neprida parametr s
> cislem stranky

Googlil jsem podobne chyby, ktere dela strankovani modulu tt_news, takze
jsem CoolUri odinstaloval/zakomentoval stranky v Typoscriptu, vymazal cache
(i v browseru) - problem vsak trva

> 2) spatny caching

Je tim myslen caching stranek? Predni strana jsem mel kvuli aktualizaci bez
vache, ale tu jsem pote i zapnul, ale stale bez vysledku

> 2.1) nepredava se cHash

O cHash si musim neco precist, nevim uplne, o co jde, ale v parametru
stranky se nachazi jak cHash, tak cislo stranky

> 2.2) extenze by mela byt COA_INT

Pokud jsem to spravne pochopil, myslite vlozeni extenze pomoci Typoscriptu
jako COA_INT primo do template, tady je to ovsem reseno jako prvek obsahu
typ vlozit plugin. Nejsem v Typo3 zatim tak zbehly, takze trochu tapu v
pojmech, TSref je preci jen docela obsahle cteni :)

Nicmene diky podnety, zitra to v praci zkontroluji.

Vlastislav Sliz