[TYPO3-ug-cz] Extenze jp_pageteaser

vlasta at sliz.cz vlasta at sliz.cz
Thu Aug 14 08:44:22 CEST 2008

> Opravdu je v URL cislo stranky?

> cHash je hash z parametru v URL. Pro unikatni sadu parametru musi byt
> unikatni cHash. Tim dochazi ke spravnemu cachovani.

Odkaz na druhou stránku seznamu má tvar index.php?id=337&tx_jppageteaser_pi1[pointer]=1&cHash=0dc8cd6290

Na třetí je hodnota parametru tx_jppageteaser_pi1[pointer]=2
cHash je taky vložen. Nicméně pořád první strana s deseti naposledy vloženými teasery.

> staci pouze do sablony pridat (nebo pres Object browser nastavit)
>
> plugin.tx_jppageteaser_pi1 = COA_INT
>
> tim "tx_jppageteaser_pi1" si nejsem jisty, takze jit na to pres OB.

Pomocí OB jsem našel parametr plugin.tx_jppageteaser_pi1 = USER
Ten jsem přeeditoval na plugin.tx_jppageteaser_pi1 = COA_INT

Mělo to efekt - všechny teasery zmizely :) A nefungují ani po vymazání cache.

--
S pozdravem
Vlastislav Slíž