[TYPO3-ug-cz] typo3.cz - koncept noveho webu

Tomas Mrozek mail at cascaval.com
Thu Apr 24 13:14:10 CEST 2008

Diky za konstruktivni prispevek!

> 2.4.1 - to asi neni uplne dulezity, jestli nekdo konretni dostal
> zaplaceno, napr. delal jsem na komercni prezentaci firmy zadara a naopak
> za web "obecne prospesny" jsem dostal zaplaceno. Doporucuju bod vypustit.

OK, prehodnotil jsem to a bod vypustil.

> 2.4.5 - rozdeleni fyz.osob podnikatelu a nepodnikatelu? proc? aby mohl
> bernak uderit na ty nepodnikatele, ze se obohacujou :) ?

* smyslem toho bodu je, ze pokud nekdo bude hledat tvurce pro svuj web
podle webu v galerii, tak bude chtit vedet o jaky subjekt se jedna
* autori budou vcelku anonymni a bernak podle nich tezko neco dohleda
* pokud nekdo dela weby za uplatu a neodvadi z toho dane, je to jeho
riziko a jeho problem

> Mozna by stalo za to u kazdeho webu uvest fyzickeho autora

Jiste, vlastne pouze autori budou moct pridavat sve weby, respektive pri
zarazovani webu bude vyzadovano prohlaseni ve smyslu "Jsem autorem
webu". Weby zarazene nekym jinym bez vedomi autora budou vyrazeny (pokud
se na to prijde).

> 2.2.3.2, prip. 1.2.2 - asi by tu mohly byt nejaky "featured agencies",
> nebo jak se vubec tvarite na nejakou reklamu prostrednictvim typo3.cz?

Bude se jednat o neziskovy web, pricemz ale bude existovat moznost
typo3.cz nejak podporit, at uz formou sponzorstvi nejakeho setkani ceske
skupiny nebo napr. financni podporou, ktera by sla na odmeny autorum
clanku (psani clanku je nevdecna cinnost a je treba nejaka motivace).
Subjekty, ktere projekt podpori budou nejak zviditelneny (logo na uvodni
strane nebo prave zviditelneni v seznamu registrovanych subjektu).

> 2.5.1 jeste treba BE modul aw_stats

Nevim, jestli to ma u dema smysl. Primarne by tam mely byt moduly, ktere
nejakou akci v BE vyvolaji reakci.

> jinak rad se budu na tvorbe podilet.

Nabizi se treba psani textu - obsah hlavnich sekci nebo clanky.
Pokud bys mel o to zajem, pripomen se, az se tvorba webu prehoupne do
teto faze (to je jeste daleko; dam vedet tady ve foru).

Tomas Mrozek