[TYPO3-ug-cz] typo3.cz - koncept noveho webu

Vitezslav Zak vitezslav.zak at mindstore.cz
Thu Apr 24 20:01:58 CEST 2008

Tomas Mrozek wrote:
> Diky za konstruktivni prispevek!

> OK, prehodnotil jsem to a bod vypustil.

> * smyslem toho bodu je, ze pokud nekdo bude hledat tvurce pro svuj web
> podle webu v galerii, tak bude chtit vedet o jaky subjekt se jedna
> * autori budou vcelku anonymni a bernak podle nich tezko neco dohleda
> * pokud nekdo dela weby za uplatu a neodvadi z toho dane, je to jeho
> riziko a jeho problem
ten bernak byl vtip. Me slo o to, aby kontaktovali vzdy spise cloveka
nez firmu.

> [...]
> se na to prijde).

> Bude se jednat o neziskovy web, pricemz ale bude existovat moznost
> typo3.cz nejak podporit, at uz formou sponzorstvi nejakeho setkani ceske
> skupiny nebo napr. financni podporou, ktera by sla na odmeny autorum
> clanku (psani clanku je nevdecna cinnost a je treba nejaka motivace).
> Subjekty, ktere projekt podpori budou nejak zviditelneny (logo na uvodni
> strane nebo prave zviditelneni v seznamu registrovanych subjektu).

> Nevim, jestli to ma u dema smysl. Primarne by tam mely byt moduly, ktere

spousta zadavatelu webu (typicky BFUs) vubec nebude chapat, na co
jednotlivy BE moduly jsou. Zato statistiky pristupu jsou tak trivialni
zalezitosti, ze je to muze oslovit. Mozna to u dema smysl nema, na
druhou stranu je potreba upozornit na podobnou funkcionalitu.

> Nabizi se treba psani textu - obsah hlavnich sekci nebo clanky.
> Pokud bys mel o to zajem, pripomen se, az se tvorba webu prehoupne do
> teto faze (to je jeste daleko; dam vedet tady ve foru).

no nejsem zadny spisovatel. Co umim - graficke navrhy, pak samozrejme
postavit tu typo3 aplikaci a pak to umim spravovat ze strany linuxu (coz
asi zde nebude potreba)