[TYPO3-ug-cz] typo3.cz - koncept noveho webu

Vitezslav Zak vitezslav.zak at mindstore.cz
Thu Apr 24 10:46:10 CEST 2008

muj skromny nazor k nekolika bodum:

2.4.1 - to asi neni uplne dulezity, jestli nekdo konretni dostal
zaplaceno, napr. delal jsem na komercni prezentaci firmy zadara a naopak
za web "obecne prospesny" jsem dostal zaplaceno. Doporucuju bod vypustit.

2.4.5 - rozdeleni fyz.osob podnikatelu a nepodnikatelu? proc? aby mohl
bernak uderit na ty nepodnikatele, ze se obohacujou :) ?
Mozna by stalo za to u kazdeho webu uvest fyzickeho autora - autory,
pripadne pookud je zastresovan pravnickou, tak nepovinne i tu.

2.2.3.2, prip. 1.2.2 - asi by tu mohly byt nejaky "featured agencies",
nebo jak se vubec tvarite na nejakou reklamu prostrednictvim typo3.cz?

2.5.1 jeste treba BE modul aw_stats

---

jinak rad se budu na tvorbe podilet.

Vitezslav Zak