[TYPO3-translators] türkçe için kull_ad:şifre bilgileri -- login:pass combination for turkish

Bülent Aydin bullaydin at gmail.com
Fri Mar 17 17:30:57 CET 2006

Merhaba serhat,

öncelikle caba icin tesekkürler. benim nacizane bir önerim olacak istersen
sen hic emek harcama, benim asagidaki adreste böyle bir sözlük modülü mevcut
. Sadece ona yeni bir kategori ekleyerek de bunu cözebiliriz. Ben daha önce
bilism sözlügünü de bir tabloya aktarmistim . Onu da yeni bir grup altinda o
sayfaya eklerim.

adres söyle :
http://joomla.leonba.de/index.php?option=com_glossary&func=display&Itemid=32&catid=27

biliyorum simdi typo3 cevirisinde joomla kullanmak biraz abzürt ama ... :))
öneri iste..

kolay gele

--
Bülent Aydın