[TYPO3-translators] türkçe için kull_ad:şifre bilgileri -- login:pass combination for turkish

Serhat SOYLU soylu.serhat at gmail.com
Fri Mar 17 17:11:05 CET 2006

Arkadaşlar hepinize merhaba,
en son bülent beyinde katılımıyla 4 kişilik bir çeviri grubu kurduk sayılır.
öncelikli problemlerimizden biri olan kullanıcı adı:şifre sorununu biraz
önce herkes için ayrı hesap kuramayacağımızı öğrenmemle varolan tek hesabı
herkese uyabilecek sekilde modifiye ederek çözdük. Şu anda geçerli olan
kullanıcı adı ve şifreyi asagıda bulabilirsiniz. Herkesden ricam bu hesap
üzerinde diğer kullanıcıların girişini engelleyebilecek bir değişikliğe
girismemek. Ceviriyi daha optimal şekilde yapabilmemiz için daha önce
herbirimizin ekleme ve düzeltme yapabileceği gerek typo3 terimleri gerekse
de bilişim terimlerinin daha "mantıklı" çevirilerinin bulunduğu küçük bir
sözlük oluşturulabileceği gündeme gelmişti. Bu konuda en basit ve en uygun
çözümün sanıyorum arka planında mysql çalışan basit bir php uygulaması
olması uygun olur. sanıyorum bunu ben devralabilirim ama tabi iki üc yıldan
beri tek satır php kod yazmadığım icin biraz uzun sürebilir. sizlerin bu
konudaki görüşlerinizi bekliyorum

hepimize kolay gelsin

Kullanıcı Adı: tr
Şifre: cevirmen