[TYPO3-german] Fluid Templatevererbung, oder alternatives Template bestimmen

Kay Strobach typo3 at kay-strobach.de
Sun Nov 25 17:15:46 CET 2012

Hallo David,

mit den TS Settings, oder mit setTemplateAndPath o.ä. beim View.

Grüße
Kay

--
http://www.kay-strobach.de - Open Source Rocks

TYPO3 .... inspiring people to share!
Get involved: http://typo3.org

Answer was useful - feel free to donate:
  -
https://www.paypal.com/cgi-bin/webscr?cmd=_s-xclick&hosted_button_id=KPM9NAV73VDF2
  - https://flattr.com/profile/kaystrobach