[Typo3-UG Oesterreich] Personalisierung, wie?

Peter Luser netdog at typoheads.com
Mon Oct 11 15:54:21 CEST 2004

bin gerade zufällig über folgende extension gestoplert:
http://typo3.org/extensions/repository/search/gst_topcontent/

"Display (teaser) of the most actual records from tt_content including a link
to the original content element. "

das kann man ev. anpassen dass es nur die content elemente ausliest, die auf
das profil (wie auch immer das gespeichert sein mag) passen.

oder folgende extension:
http://typo3.org/extensions/repository/search/gst_selectpro/

"Dynamically selects and displays a number of records according to free
definable sql statements. Full output control including a link to the original
content element."

lg, peter

On Mon, 11 Oct 2004 12:41:55 +0200, Franz Kratochvil wrote