[TYPO3-UG Italy] ldap abbiate pietà!

Paolo Nugnes paolonu at libero.it
Fri Oct 6 17:33:30 CEST 2006

Caro Max,
potrebbe tranquillamente essere quello che dici tu, infatti sul manuale
d'uso, che trovi sia online qui
<http://typo3.org/documentation/document-library/extension-manuals/eu_ldap/current/>
che all'interno della cartella dell'estensione sul tuo server, è
specificata questa Faq:

    * Why can I choose between two Active Directory modes and what is
      the difference?
      When authenticating against a Windows domain controller th “old”
      Windows NT syntax is domain\user, e.g. eumedia\norman. With W2k
      the new format is user at domain
      <http://typo3.org/cgi-bin/olink?sysid=>, e.g.
      norman at myserver.local <http://typo3.org/cgi-bin/olink?sysid=>. In
      most cases it does not matter which format you choose but some
      users reported problems when using the wrong format.

Adesso ti domando: hai letto il manuale, vero?
Non sarebbe carino se non l'avessi fatto... ;)

Buon divertimento!
Paolo Nugnes