[TYPO3-UG Denmark] Cacheproblem ved tidsbestemte nyheder i tt_news

Johnny S. typo3 at pling.dk
Sun Feb 3 16:23:22 CET 2008

Jeg har fundet et punkt mere, hvor cachen driller mig. Jeg ved ikke helt
om det kan være samme problem.

Har en templavoila opsætning, hvor jeg har en alternativ template
(Printer friendly).
I mit template setup har jeg:

lib.printlink = COA
lib.printlink {
    10 = TEXT
    10.wrap = <a href="|">Print</a>
    10.typolink.parameter.data = TSFE:id
    10.typolink.additionalParams = &print=1&nocache=1
    10.typolink.returnLast = url
}

Hvis jeg også har "config.no_cache = 1 ", så virker det uden problemer.
Tillader jeg derimod cachen, så virker mit print-link ikke længere. Det
er som om, at når siden først er cached (i den normale visning), så kan
den ikke også generere en printerversion. Hvis jeg clearer cachen og
besøger print-linket først, så kan den normale side ikke vises (så
bliver print-versionen vist).

Nogen gode forslag?

--
Johnny