[TYPO3-UG Denmark] Cacheproblem ved tidsbestemte nyheder i tt_news

Johnny S. typo3 at pling.dk
Fri Feb 1 17:17:41 CET 2008

Hej folkens

Jeg har en side kørende med tt_news, hvor mange nyheder er tidsbestemte
- dvs. at de først er synlige fra et forudbestemt tidspunkt. Problemet
er at nyhederne ikke fremgår af hjemmesiden, selvom det valgte tidspunkt
er passeret.

Hvis jeg manuelt clearer cachen, så bliver de synlige på siden. Indtil
videre har jeg løst dette problem, ved at slå caching fra med
"config.no_cache = 1", selvom det langt fra er optimalt. Det betyder
nemlig at indexed_search ikke virker.

Er der nogen der har et bud på, hvordan jeg kan løse dette?
Jeg har været omkring google, men der fandt jeg desværre kun
"no_cache"-løsningen.

--

Johnny