[TYPO3-UG Denmark] Problemer med cronjob

Claus Bach privat at clausbach.dk
Fri May 25 10:43:54 CEST 2007

Hej!

Jeg har haft en cronjob kørende, som skal distribuere mails fra
CHC-forum. Det har fungeret fint, men på grund af nogen tekniske
problemer hos min udbyder, er jeg blevet flyttet til en anden server, og
nu kører jobbet lige pludselig ikke mere. Supporten hos udbyderen er
åbenbart ikke i stand til at hjælpe mig, så nu vil jeg høre her.

Command to rum: GET
http://www.teamlillebaelt.dk/net/typo3conf/ext/chc_forum/mailer/mailer.php

Reply: /bin/sh: GET: command not found

Jeg har ikke en snus forstand på hvad kommandoen GET er for noget. Jeg
ved at der fra server til server kan være forskel på hvilket
kommandosprog der anvendes - men som sagt kan udbyderen ikke oplyse det.
Er der nogen bud på hvad GET skal erstattes med ?

Claus