[TYPO3-UG Denmark] Links til fotos

Peter Guldbæk pgu at q-tech.dk
Tue Oct 31 22:53:00 CET 2006

Hej !

Jeg fik ikke rigtigt noget brugbart respons tidligere, så jeg prøver lige en gang til (der må da være andre end mig, der har haft brug for at linke 2 fotos til 2 forskellige undersider) ;-)

Jeg har pt. 2 fotos i mit image content. Hvis jeg nu linker til 1 underside (fx. id=30), så skriver jeg 30 i linkfeltet. Begge fotos linker fint til siden med id=30 (www.domain.dk/index.php?id=30)

Hvis jeg i stedet skriver 30,36 i linkfeltet, så burde foto1 linke til id=30 og foto2 linke til id=36. Men begge fotos linker til noget som kaldes id=30&type=36 (www.domain.dk/index.php?id=30&type=36) med følgende fejl fra TYPO3: "The page is not configured! [type= 36][]"

Hvad går galt og hvad dælen do I do ?

/Peter