[TYPO3-UG Denmark] Typo3 version væsentligt tungere at arbejde med?

Stefan Kreisberg stefan at nospam-linkfactory.dk
Tue Oct 31 16:54:50 CET 2006

Peter Makholm wrote:

> [...]
>
> Det er også mit umidelbare gæt, men en faktor 5-10 lyder voldsomt.
>
> //Peter

Det er kun BE? Jeg har hørt en del om indeksering og slow queries ...
Har du DB API udvidelser?
... eller et eksempel på en slow query?

Iøvrigt apropos hastighed/Typo3 BE: en proxy til at gemme BE ikoner med hvis
tilgangen til netværk er en flaskehals. Så er det hurgtigere at få serveret
billeder fra lokalnet ... squid eller til windoze f.eks. proxy+ har jeg
hørt kan gøre det ...

--

vh Stefan Kreisberg, a.k.a. Strato