[TYPO3-UG Denmark] pil_mailform locallang fejl

Kasper K. kk at [dontspam]prolog.dk
Thu Oct 26 10:06:42 CEST 2006

Tonni Aagesen skrev:
> p0m... det er lidt svært at debugge tegnsæt-problemer, hvis man ikke
> lige sidder med det foran sig :)
>
> Hvilken version af typo3 kører du med?
>
> Er denne en fejl typo3 kaster, eller er det PHP:
> "D:/Inetpub/wwwroot/websites/somesite.com/fileadmin/template_hjulex/template_res/template_mailforms/tmail_order_catalogue_lang.xml
> was not XML!: Line 26: Invalid character" ?

Jeg kører med T3 4.0.1, men burde det betyde noget?

Den fejl du nævner kommer på en helt blank side hvor der intet andet står.

De andre fejl bliver udskrevet før min side men ellers så skriver den
siden ud nedenunder.

Håber du forstår og at du kan hjælpe, ville være guld værd.

Starten af mit XML dokument ser således ud:

<?xml version="1.0" encoding="iso-8859-1" standalone="yes" ?>
<T3locallang>
		<description>TMailform languages</description>
		<type>module</type>

Og det er så nu hvor den kun smider de to fejl ud i toppen af min side.

Mvh.
Kasper K.