[TYPO3-UG Denmark] pil_mailform locallang fejl

Tonni Aagesen goes.to at dev.null
Wed Oct 25 20:09:53 CEST 2006

Kasper K. wrote:

> Ja alt er som det skal være. Altså jeg prøver ikke engang at bruge dem i
> min template endnu faktisk. Det kan ikke have noget med det at gøre vel?

p0m... det er lidt svært at debugge tegnsæt-problemer, hvis man ikke
lige sidder med det foran sig :)

Hvilken version af typo3 kører du med?

Er denne en fejl typo3 kaster, eller er det PHP:
"D:/Inetpub/wwwroot/websites/somesite.com/fileadmin/template_hjulex/template_res/template_mailforms/tmail_order_catalogue_lang.xml
was not XML!: Line 26: Invalid character" ?

--
Regards
Tonni Aagesen