[Typo3-UG Turkey] login user tracking

Rana Ulusoy r.ulusoy at gamnet.de
Fri Sep 8 10:51:23 CEST 2006

Merhaba,

Geciken cevabim icin özür dilerim. Verdiginiz fikirler icin de tesekkürler.
Malesef bir iki gün daha yok yere cabaladiktan sonra extension'i isimize
geldigi gibi yeniden yazmaya karar verdik. Simdi de bitmek üzere. Gün olur
da "aa bundanmis!" dersek haber ederim :)

Kolay gesin.

Mit freundlichen Grüßen / Kind Regards
(Bagyan) Rana Ulusoy