[Typo3-UG Turkey] login user tracking

Yasin yasin at arttypo.com
Sat Sep 2 20:12:46 CEST 2006

Merhaba Rana (bey, hanim ?),

bu extension ile henüz calismadim ama hataya söyle yaklassak:

Diger sunucuda hatasiz calisan Typo3 kurulumu hata cikan sunucuya
aktarirsaniz hata cikiyormu cikmiyormu ? Bilmekte fayda var.
Eger hata cikiyorsa Server'in ayarlarinda sorun olabilir. Mesela
Openbasedir-Restriction olabilir veya Header yazmada yani mesela Cookie
ile sorun olabilir. Daha baska seyler'de vardi ama su an aklima
gelmiyor. Özür dilerim.
Bir Server-Admin ile iki serveri'de kontröl veya karsilastirmayi tavsiye
edebilirm.

Saygilar Yasin