[TYPO3-UG Nuernberg] Ist die TUGN noch aktiv?

Wolfgang Papendieck wolfgang.papendieck at papendieck.net
Tue Oct 2 17:55:32 CEST 2012

Hallo Stefan,

Ich bin aus Nürnberg und hätte Interesse daran.
Auch an Austausch mit anderen TYPO3 Anwendern.
Hast du etwas mehr Infos?
Was wäre denn zu tun?
Und an welchen Tagen?
Ich habe in der Woche nämlich ein paar Termine.

Gruß
Wolfgang

Am 02.10.2012 17:06, schrieb Stefan Wendhausen | tec-promotion GmbH:
> [...]
>
> This e-mail may contain confidential and/or privileged information. If you are not the intended recipient or have received this e-mail in error, please notify the sender immediately and delete this e-mail. Any unauthorized copying, disclosure or distribution of the material in this e-mail is strictly forbidden.

>>> fax. +49 911 92 91 90 11
>>> mobil. +49 151 25 23 45 67
>>> fon2. +49 911 3 60 60 21