[TYPO3-UG Norway] Ustabil TER (extension repository)

Erik Svendsen erik at linnearad.no
Tue May 30 16:12:18 CEST 2006

Hello Jon,

> Takk for oppklaringen. Jeg gjorde noen spede forsøk på å søke meg fram
> til problemet på Typo3-gruppene, men min newsleser (Thunderbird) er
> ikke alltid så flink til å fine det jeg ber den lete etter. Eller
> kanskje jeg ikke søkte spesifikt nok.
>
> Finnes det en bedre nyhetsleser som søker etter begreper på tvers av
> flere grupper?
>
> Jon

Jeg bruker Omea Reader http://www.jetbrains.com/omea/reader/

Er ikke Open Source, men standardversjonen er gratis. Er langt fra perfekt,
men har bra muligheter til å laste ned lokalt, indeksere innholdet og søke.
Du kan også gjøre en del andre operasjoner, så som skrive inn kommentarer,
lage flag (nesten lage egne faq).

Den håndterer også RSS, Podcast med mer.

Erik